Al cap d'una pila d'anys de tractar amb mainada tinc una pila d'anècdotes a la memòria. M'agrada explicar batalletes i sovint els companys i companyes em diuen que "tot això ho hauries d'escriure"
Ni que sigui per fer-nos un tip de riure, que de vegades convé...
Per si un dia perdo la memòria, que també podria ser...
Aniré apuntant les coses que recordi, o les que vagin sortint del dia a dia.
Començo amb l'anècdota que dona títol al bloc. Es fresqueta: d'ahir mateix

dissabte, 11 d’octubre del 2008

L'AMIC DELS ANIMALS

El capellà de la parroquia solia venir un cop al mes a fer alguna classe de religió.
Un dia de començaments de desembre , en una classe de sisè d'EGB, comença:
-Nens, sabeu qui va fer el primer pessebre?
Com que ningú contestava els va donar una pista.
-Era un home que era molt amic dels animals...
(es referia a Sant Francesc d'Assis)
Aleshores un nano diu, aixecant el dit:
-Jo, jo! Jo ho sé!
- A veure digues...
-Felix Rodríguez de la Fuente!