Al cap d'una pila d'anys de tractar amb mainada tinc una pila d'anècdotes a la memòria. M'agrada explicar batalletes i sovint els companys i companyes em diuen que "tot això ho hauries d'escriure"
Ni que sigui per fer-nos un tip de riure, que de vegades convé...
Per si un dia perdo la memòria, que també podria ser...
Aniré apuntant les coses que recordi, o les que vagin sortint del dia a dia.
Començo amb l'anècdota que dona títol al bloc. Es fresqueta: d'ahir mateix

dijous, 26 de març del 2009

ÉS GREU, DOCTOR?

Un dia em vaig trobar pel passadís el germà d'un alumne que feia un parell de dies que no venia a classe.
- Què li passa al teu germà, que fa dos dies que no ve?
- Tiene la "gripis"

Al cap d'una setmana el torno a trobar i li pregunto
- ¿Tu hermano todavia tiene la "gripis"?
- No, ahora tiene "rea-rea"