Al cap d'una pila d'anys de tractar amb mainada tinc una pila d'anècdotes a la memòria. M'agrada explicar batalletes i sovint els companys i companyes em diuen que "tot això ho hauries d'escriure"
Ni que sigui per fer-nos un tip de riure, que de vegades convé...
Per si un dia perdo la memòria, que també podria ser...
Aniré apuntant les coses que recordi, o les que vagin sortint del dia a dia.
Començo amb l'anècdota que dona títol al bloc. Es fresqueta: d'ahir mateix

dilluns, 20 de juliol del 2009

ENCARA MÉS "CATANYOL"

Com que aquest curs he fet classes de castellà, no és gens estrany que la majoria de les anècdotes vagin d'aquest tema.
Un dels darrers dies del curs, corregint un exercici on es demanava una llista de les habitacions de la casa, em vaig trobar aquesta resposta:
La cocina, el comedor, el baño, .......y el guarraje.
(Suposo que volia dir "garaje"..... o es que a casa seva son una mica bruts? )

1 comentari:

pep ha dit...

Una habitació no és una cambra o estança, en bon català és sinònim de casa, habitatge, Habitança